13.4.10

16 APRIL - ULANGTAHUN SAUJANA KE 13



Dengan izin Allah Taala, usia SAUJANA kini mencecah 13 tahun. Alhamdulillah. Semoga Allah memberkati segala usaha juang kami selama ini. Terima asih buat ibubapa, guru-guru dan teman-teman peminat atas sokongan dan doa kalian. Kami amat menghargai. Biarpun pelbagai mehnah mendatang, ia tak pernah menjadi penghalang malah ia menjadi inspirasi buat kami tetap berdiri.
1. Insya Allah, ulangtahun ke 13 in akan kami sambut dengan kesyukuran di Acheh. Kebetulan mendapat jemputan daripada teman-teman di sana. Saujana juga akan mengadakan satu konsert mini hujung April ini di Sekolah Menengah Agama Persekutuan Kajang. Tempat lahirnya SAUJANA.
2. Terima kasih juga pada Hijjaz Records yang merealisasikan cita kami dengan lahirnya album Nota Cinta. Hadiah buat peminat selama 13 tahun bersama SAUJANA.
3. Kami juga punya banyak rencana unutk dilaksanakan dalam masa terdekat ini. Insya Allah, mohon tiada araal yang melintang. Namun, Allah jua sebaik-baik perancang.

3 comments:

SNS said...

semoga terus maju jaya Saujana!!
kuat lalui segala pancaroba...ehee.
go Saujana go...=)

Anonymous said...

salam ukhwah

semoga dipermudahkan urusan olehNya dan semoga saujana tabah menghadapi pancaroba.... semoga sukses sokmo deh... :D...

Unknown said...

tahniah wt saujana...best la album nota cinta 2...best sesgt...moga saujana trus,,trus,,trus,,n trus maju diusia yg bru nie..hehe...slmt ulangthn...hehe..da lmbt da..bru nk wish..hehe