19.3.10

"Calon-calonnya adalah.."



1. Assalamualaikum. Salam mahabbah buat semua. Maaf lama terbengkalai dek kerana kesibukan undangan show sana sini. Alhamdulillah dalam dua bulan ni dah banyak Saujana merantau untuk kompang-kompangkan album Nota Cinta.
2. Entri kali ni nk khabarkan pada kalian kisah pencalonan Saujana dalam dua anugerah yang paling berprestij di Malaysia - Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) dan Anugerah Industri Muzik (AIM).
3. Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) Kategori Artis Nasyid Popular: Raihan, Rabbani, Hijjaz, Inteam dan SAUJANA
4. Anugerah Industri Muzik (AIM) Kategori Album Nasyid Terbaik: HAFIZ HAMIDUN/For Allah, INTEAM/Allahu Rabbi, RABBANI/Mahabbah, MARJAN/Suatu Perjalanan dan SAUJANA/Nota Cinta.
5. Anugerah Industri Muzik (AIM) Kategori Lagu Pop Etnik Terbaik: AIMAN/Dusta Berkalana, GHAZALA/Penangan Rindu, MAWI/Barangkali, NORANIZA IDRIS/Enjut dan SAUJANA/Inang Anak Perantau.
6. Bagi kami, bukan kemenangan yang dicari. Tetapi keberadaan sebagai finalis sudah cukup sebagai kayu ukur dan inspirasi untuk kami lakukan yang lebih baik untuk akan datang. Ini juga bukti tanda sokongan dan doa para peminat. Yang selebihnya Allah jua yang menentukan.

2 comments:

Atiqah Mahzan said...

moga perjuangan anda diredhai Allah..

Unknown said...

Tahniah Saujana...