9.3.10

Universiti Teknologi Petronas & UDA Holdings




1. Seawal pagi, kami dah bertolak ke ibukota untuk ke ibupejabat UDA Holding di Bukit Bintang. Menjayakan Sambutan Maulidurrasul. Di sana Pyan sempat berjumpa dengan anak-anak didik nasyid yang telah diajar tahun lepas bersama Allahyarham Us Asri Ibrahim dan Azadan.
2. Kami sempat juga mendengarkan forum yang dikendalikan oleh Ustaz 3 beradik dengan kupasan isu yang sungguh menarik berkaitan "Amalan Sunnah Rasulullah". Terima kasih pada abg Wan Saufee atas pengurusan jemputan persembahan.
3. Lantas selepas usai persembahan kami terus saja bergegas ke Utara. Universiti Teknologi Petronas (UTP) bagi menjayakan Malam Inspirasi Seni Islam. Selain persembahan, kami juga bertindak sebagai juri untuk pertandingan nasyid.
4. Johan pertandingan nasyid: Kumpulan All For Ummah (daripada 10 org ahli, 6 org adalah bekas pelajar SMAP Kajang! hehe) tapi tiada unsur pilih kasih ok, diorang memang layak menang.
5. Saujana sangan teruja dan terharu dengan penonton yang sangat sporting dan mesra itu. Sempat la nyanyi "Patah Hati" reramai. Siap mintak nyanyi lagi sekali.. Jemput le lagi yer :)

3 comments:

Uhibbu allaun banafsaji said...

^_^
saujana best!!jmpt dtg utp lg..

ladyrora said...

ala, masa kitaorg kat UTP, xnak datang.

Najer lah ni :P

nas @ miss qs said...

ala,datang ke utp jer ke?jemput la datang UiTM Seri Iskandar pulak..