23.1.10

Temuramah Mesra & Meriah di IKIMfm!

Eh? Abang Isman Hijjaz pun ada? Hmm patutler meriah konti..
Bergambar kenang-kenangan bersama DJ Ani yang sporting
1. Tiga bulan yang lalu, Saujana pernah berjanji untuk membawa Album Baru sekiranya sekali lagi bertemu DJ Ani. ALhamdulillah kali ini janji kami tepati dengan membawa dan mempromosikan Nota Cinta di IKIMfm. Berkat doa teman2 semua.
2. Lebih istimewa dan meriah apabila Abg Isman Hijjaz (Pengarah Urusan HRSB) turut bersama kami memeriahkan konti. Abg OS, Big Bos Marketing pun ada..
Selama dua jam, DJ Ani sempat memasang hampir 4 lagu daripada album Nota Cinta sebagai 'umpan' kepada pendengar IKIMfm. Dapat jugak kami entertain panggilan telefon dan membacakan SMS peminat yang tak putus-putus dari awal rancangan. Terima kasih semua.
3. Maaf la kalau ada yang tak terbaca dan terjawab ye. Pepepun, kami terharu dengan layanan mesra DJ Ani dan pendengar IKIM. Jumpa lagi lain siaran! Tak lupa juga buat penerbit: Kak Nik Hasnah dan Mazlina.

2 comments:

Latifah said...

Abg Isman nampak kurus sangat!!!

Anonymous said...

VideoGame.com - YouTube | Videoslend.cc
https://videogames.com/videoslend.com/products/video-game-com/g.html - Videoslend.cc has a complete directory of best youtube to mp3 converter app video game development on Youtube.